آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سپهر امید زندگی

تولدت مبارک مرد کوچیک مامان ...

1397/4/1 18:57
نویسنده : مامان سپهر
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

نیمایوشیج در تولد یکسالگی فرزندش نوشت:

پسرم یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان رادیدی.

از این پس همه چیز تکراریست

جز مهربانی...

آرام جانم ... 

بالاخره روزها و ساعتها و ثانیه ها و ... دست به دست هم دادن و یک سال گذشت ... 

چقدر سالی که گذشت خوب بود و پر از عشق ... 

چقدر با وجود تو همه چی زیبا تر بود ... 

خدارو شکر میکنم که به لطفش این یک سال سپری شد و من هنوز هم در حیرتم از این همه خوشبختی که خدای بزرگ به من و بابای  مهربونت ارزونی داشت و ما رو قابل دونست و چون تو هدیه با ارزش و بی نظیری رو بهمون داد ... 

شیرین ترینم ... واقعا نمی دونم به چه زبانی ، بابت تمام آنچه که با شکفتنت ارزانی ام کرده ای سپاسگزار باشم . چشمها، گوشها ، زبان و قلبی را که پیش از تو داشتم ، نه به یاد میاورم و نه می خواهم که به یاد بیاورم  . با تو دوباره زاده شدم . تو به وجود گذشته من ، روح بخشیدی . همین روحی که دیگران به خاطرش  من رو " مادر " خطاب می کنند .

نقطه پایان تمام خستگی ها و نا امیدی های من ...

تولدت مبارک ماه من ... 

عزیز دلم تمام سعی ما این بود که اولین سالروز تولدت رو برات به یاد موندنی و خاطره انگیز کنیم ... فدای تو که با قدم های کوچیکت دنیامون رو رنگی تر  و زیبا تر کردی و به یمن وجود عزیزت همه دور هم جمع شدیم و برات جشن گرفتیم ... 

مامان شهناز و خاله ملیحه و عمه جون مهری و عمه جون مریم از راه دور اومدن و این روز قشنگ رو برامون قشنگ تر کردن ... ولی حیف که دایی جون و خاله زهرا نبودن ... آخه خاله زهرا یه دونه نی نی ناز مثل خودت توی دلش داره و نمیتونست بیاد ... جاشون واقعا خالی بود ... 

بگذریم ...

 این هم چند تا عکس از این روز خیلی قشنگ ... 

 خیلی زیاد دوستت دارم...

 

پارسا جون پسرعموی مهربون و داداشی بزرگ آقا سپهر ...

سپهر جون محبت. رادین . سنا و آرمین

سپهر خوشگلم . مامان شهناز مهربونشمحبت

سپهری نازم تو بغل عزیز جون بغل

عمو ابی و سپهر نازنین قشنگم

و ....

پ . ن :

ببخشید که عکسا یکم کیفیتشون کمه ... عکاس حرفه ای نداشتیم ...

خیلی دلم میخواست از بقیه هم عکس بذارم ولی متاسفانه آپلود نمیشه ...

 سپهر مهربونم تا آخر دنیا عاشقانه دوستت دارم محبت

پسندها (9)

نظرات (7)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
21 تیر 97 2:18
اس ام اس تبریک روز تولد
 
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!
مامان سپهر
پاسخ
جشنزیباممنونم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 تیر 97 5:45
تولدت مبارک.جشن
مامان سپهر
پاسخ
فدای شما ... ممنون از تبریکتونبوس
مامان صدرامامان صدرا
22 تیر 97 10:17
تولدت مبارک پرنس خوشگل ❤❤❤
مامان سپهر
پاسخ
یه دنیا ممنون ... گل
عمه فروغعمه فروغ
24 تیر 97 18:26
تولدش مبارکمحبتخدا حفظش کنه براتونبغل
سپهر رو از وبلاگ آرمان میشناسم چقدر زمان زود میگذره همین دیروز بود انگار از وبلاگ آرمان میخوندم که پسر خاله دار شدهآرام
مامان سپهر
پاسخ
ممنونم ...زمان مثل برق میگذره ... واقعا راست میگید ... حتی به نظر من انگار همین دیروز بود که خدا آرمان قشنگمونو بهمون هدیه داد ... ولی از اون روز قشنگ 6 سال میگذره ...آرام
خاله ملی
4 مرداد 97 2:27
یک سال پراز خاطره های دوست داشتنی و شیرین گذشت . که اینقدر شیرین و خوب بود که حتی نمیشد به قبل از این یک سال فکر کرد. به نظرم که باید از خدا به خاطر این هدیه خیلی خیلی ناز و دوست داشتنی و خوشگل حسابی تشکر کرد. هدیه ای که خنده هاش  به تمام دنیا می ارزه. شیطنت هاش به اندازه تمام خوشی های دنیا می ارزه  ..... قلب خاله من خیلی خوشبختم که  خاله ی دوتا جوجه ی  ناز هستم .
الهی که مامانی و باباییت سایه شون بالا سرت باشه  میدونم که در آینده به بهترین هامیرسی عشق خوشگل من الهی که اون خنده های نازت همیشه رو صورت قشنگت نقش داشته باشه.
 
مامان سپهر
پاسخ
فدای مهربونیات خاله ملی جونم ... عاشقتم که اینقدر خش قلب و دوست داشتنی هستی محبت 
دایی
6 مرداد 97 18:50
واقعا شرمنده دشم که نتونستم بیام ولی در اولین فرصت میام به عشقام سر میزنم . دایی جون دلم خیلی واست تنگ شده شیرین عسل من . تولد یکسالگیت مبارک .
مامان سپهر
پاسخ
دشمنت شرمنده عزیز دلم ... ما بی صبرانه منتظرتیم ... 
مامان آرمانمامان آرمان
27 شهریور 97 14:59
ای جوووونم تولد گل پسر نازنینم مبارک الهی فدای تو بشم عسلم ببخشید که نتونستم بیام واسه تولدت انشالله هزار ساله بشی زیر سایه مامان و بابای دوستداشتنیت الهی بگردم هنوز اون روزای اول کخ دنیا اومدی رو از یاد نمیبرم یه فرشته کوچولوی ناز و دوستداشتنی 
مامان سپهر
پاسخ
عاشقتم خاله خوشگلم...  مراقب تو دلی نانازت و خودت خیلی باش