آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

سپهر امید زندگی

عکس و مکث

1397/4/20 17:33
نویسنده : مامان سپهر
306 بازدید
اشتراک گذاری

میتونم ساعتها بدون وقفه بنشینم و با عشق به تک تک حرکاتت نگاه کنم بدون اینکه ثانیه ای احساس خستگی کنم... مگه میشه تو رو داشت و خسته شد... دلم میخواست می تونستم تمام لحظه های این روزهات رو ثبت کنم و بعدها نشونت بدم و بگم من با تمام وجود تمام ثانیه های با تو بودن رو غرق در شادی و عشق بودم...  

تمام زندگیم با همه وجودم دوستت دارم... 

این هم چند تا عکس از یه روز خوب تابستونی... 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 تیر 97 12:58
شیطنت از چشماش می بارهخندونک
مامان سپهر
پاسخ
خخخخخخ ... آره ... ماشالا خیلی شیطون شده 
 
مامان شهناز
1 مرداد 97 19:30
ای جانم فدای اون خندیدن وذوق کردنت بشم قندوعسلم اخه توجقد شیرینی زندگیم خداروهزاران بار شاکرم برای داشتن وجود نازنینت الهی که همیشه سرحال شاداب خندون  وسلامت  وسالم باشی گلم وزیرسایه پرمهرمامان وبابای مهربونت باشی دست مامانی گلت هم درد نکنه که باگذاشتن این خاطرات زیباوعکسای قشنگ منو ازدلتنگی درمیاره فدا هردوتاتونبشم😘😘😘😘💝💝💝 
خاله ملی
4 مرداد 97 2:06
جان دل من . قربون اون خنده هات بشم آخه که صورت خوشگل و مثل ماهت رو خیلی خیلی جذاب تر و خوشگل ترمیکنه. 
شیطون بلای خاله آخه تو اینقدر شیطنتهات خاص و جذابه تو دل برو هست که از ذوقش قلبم دردمیگیره. 
عاشقتم زندگی خاله.😙😙😙😙
مامان سپهر
پاسخ
فدات خاله جون با این کامنت های ذلربا ... عاشقتم  ... جذابیت از خودته زیبا
دایی
6 مرداد 97 18:45
ای جونم چه مردی شده ماشالله . چه آب تنی ای میکنه . دایی جون زود بزرگ نشو
مامان سپهر
پاسخ
هههه ... مثل برق و باد میگذره ... یه روزی به همین زودیا این روزای شیرین خاطره میشه ...=
مامان آرمانمامان آرمان
27 شهریور 97 14:54
ای جاااانم شیرینم واقعا هم‌ مگه میشه با وجود یه فرشته کوچولو مثل شما احساس خستگی کرد خاله زری خیلی دلتنگت هست دوست دارم عزیزم 😍😍😍😍