آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سپهر امید زندگی

پاییز 98

1398/9/1 17:17
نویسنده : مامان سپهر
233 بازدید
اشتراک گذاری

روزها با سرعت گذشتند و من اصلا نفهمیدم کی اینقدر بزرگ شدی دلبرکم...  مدتهاست اینجا ننوشتم. خب یک دلیلش اینه که واقعا اینقدر باید برای شازده وقت بذارم که واقعا وقت هم کم میارم چه برسه که بخوام تایم اضافی مو اینجا بگذرونم. خب گل پسرم شما الان دوسالو پنج ماه داری.خب از صحبت کردنت بگم که مثل بلبل برامون شیرین زبونی میکنی. از خیلی از هم سن و سالای خودت بهتر حرف میزنی و جمله های طولانی و بدون غلط میگی.  حافظه فوق العاده ای برای شعر حفظ کردن داری و اونطور که متوجه شدم خیلی تو زمینه موسیقی استعداد داری اینو از اونجا فهمیدم که ریتم رو خیلی خوب میشناسی👏 

همه لالایی هایی که برات میخونم رو حفظی و با اهنگ خودش برام میخونی... 

جدیدا وقتی کلمه ای رو پس و پیش میگی و بهت درستش رو میگم اونقدر با خودت تمرین میکنی که تو کمتراز چند ساعت درستش رو تلفظ میکنی... 

از مهربونی هات هم هر چی بگم کم گفتم. محاله مامان و بابا رو بدون پسوند جان صدا بزنی دردت بجونم😍 

نمیدونی چه دل غشه ای میگیرم وقتی بهم میگی مامان دان(جان) و بعدش هم با یه حالت ناز و دلبرانه درخواستت رو میگی جوری که نمیتونم نه بگم😊

اخ اخ نگم از وقتی که قبل از خواب با صدای اروم بهم میگی دوستت دارم.  عشق منی...  هزار بار میمیرم و زنده میشم نفسم... 

 

تولد بابا جون و کلی تولد بازی و شیطونی😜

از شیطونی های روزمره شما😋

پیش به سوی مشهد با قطار (مادر پسری)

پارک ملت مشهد یه صبح پاییزی زیبا

سلفی

تولد عمو ابی مهربون و پارسا جون کلی بهت خوش گذشت😘

شما و داداشی پارسا توی تولد چهارده سالگیش

به وقت خوشگلاسیون...فدات بشم با اون قیافه قشنگت😘

اخ من مردم برات... 

فدای اون اخم جذابت اخه

اینم یه عکس پاییزی جذاب دیگه

عزیز دلم دوست دارم ... همیشه بخندی زیبای دوست داشتنی من😍

 

پسندها (3)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 آذر 98 17:30
اوخی خداحفظش کنه واستون❤😘
عمه فروغعمه فروغ
2 آذر 98 0:20
تنش همیشه سلامت😊 خونتون گرم به حضور شیرینش😘