آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سپهر امید زندگی

یه تولد خودمونی و یه سفر به یاد موندنی ...

1397/3/28 18:32
نویسنده : مامان سپهر
270 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد گل پسره و ما تصمیم داریم هفته دیگه واسش یه تولد بگیریم که همه بتونن بیان ... خب حیفمون اومد توی روز اصلی تولد گل پسر جشنی نگیریم... واسه همین هم یه تولد کوچولوی سه نفره گرفتیم ... 

خیلی زیاد خوش گذشت ... با اینکه گل پسر اصلا واسه عکس گرفتن باهامون همراهی نکرد ... صبح روز بعد از تولد هم یه سفر کوچولوی یه روزه رفتیم درود که اونجا هم حسابی بهمون خوش گذشت ... 

اینم چند تا عکس فقط برای یادگاری 

بازی با دوستان و شادمانی گل پسر ...

آب بازی با بابایی ... عاشقتونم عزیزای دلم ...

فدای چشمای قشنگت ... دوستت دارم نفسممحبت

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 تیر 97 17:06
تولدت مبارک گل پسرجشن
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
29 تیر 97 19:29
اس ام اس تبریک روز تولد   فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!
یه مامانیه مامان
30 تیر 97 13:30
مبارک باشهگل خدا حفظش کنه کوچولوی نازتون رومحبت
مامان صدرامامان صدرا
31 تیر 97 11:50
تولدت مبارک عزیزمجشن
دایی
6 مرداد 97 18:50
ای جووونم پسر شیطون و خوشکل من دلم واستون تنگ شده خیلی خیلی
مامان سپهر
پاسخ
الهی من فدات شم دایی خوشتیپ ... ما بیشتر دلتنگتیم ... خیلی خیلی
مامان آرمانمامان آرمان
27 شهریور 97 15:03
فدای شیرین ترین خواهر زاده دنیا بشم عسلکم تولدت هزار بار مبارک
مامان سپهر
پاسخ
بوووووووس ... ممنون خاله جونم