آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

سپهر امید زندگی

نوروز 1397 مبارک ...

1397/1/18 1:43
نویسنده : مامان سپهر
427 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر قشنگم ... عیدت مبارک ... پارسال این موقع تو هنوز دنیا نیومده بودی وما برای اومدنت لحظه شماری می کردیم و الان خورشید زندگیمون شدی و ما امسال زیباترین نوروزمون رو تجربه میکنیم ... اولین عید سه نفره مون ...

بالاخره  اولین بهار زندگیت هم رسید و چقدر به همه ما خوش گذشت ... چقدر خوشحالم که تو رو دارم ...

عزیز دلم روزای اول عید رو تو خونه خودمون بودیم و عمه جونیا اومدن پیشمون ... ولی روز چهارم عید حرکت کردیم به سمت مشهد و اومدیم خونه مامان شهناز... خاله ها و مامان شهناز و دایی جون حسابی دلشون برات تنگ شده بود ... منم که دیگه از خوشحالی داشتم بال در می آوردم ... ... اولین مسافرت طولانی بود که با هم میرفتیم و ازت ممنونم که خیلی خوب و صبورانه تحمل کردی ... 

این روزا انگاربا اومدن بهار تو هم حسابی شکوفا شدی و کلی پیشرفت داشتی... دیگه خیلی راحت و مدت زمان زیادی بدون کمک می ایستی و تازه برامون حسابی قر می دی ... کافیه یه جمله یا شعر رو به حالت ریتمیک برات بخونم ... دیگه دست خودت نیست خندونکدستت رو میبری بالا و حسابی قر میدی خنده 

دست دسی هم که جدیدا یاد گرفتی و وسط قر دادن واسه خودت دست می زنی و کلی ذوق می کنیتشویق

 واسه دَدَ رفتن هم حسابی ذوق میکنی و جدیدا یاد گرفتی دستای کوچولو و قشنگت رو تکون میدی بای بای و مثلا با ما خداحافظی میکنیچشمک 

مهمترین اتفاق این روزا این بود که  پنجم فروردین 1397 شما در 9 ماه و 12 روزگی اولین قدمات رو برداشتی و کلی همه ما رو ذوق زده کردی...محبتتشویقتشویق 

من و بابایی و خاله ملیحه و خاله زهرا و دایی جون و مامان شهناز کلی ذوق کردیماز دیدن اولین قدم هایی که برداشتی تشویق ... خودت هم کلی کیف کردی ازین بابت ... هزار ماشالا که اینقدر زود داری راه میفتیتشویق

 اینم چند تا عکس اولین سفرت به زادگاهت مشهد  ... خاطره این روزای قشنگ رو برای همیشه تو خاطرمون ابدی کنم ...

دوستت دارم فرشته قشنگم ... اولین عیدت مبارک

امسال سفره مون هشت تا سین داشت ... سین هشتم و قشنگ ترین سین سفره مون تو بودی سپهر زیبای منبغل

اینم شما و هفت سین قشنگ عزیزجون زیبا

دوستتون دارم عزیزترین های من...محبت

سپهر و پسر عموی خوشتیپش آقا پارسامحبت

این هم شما و آوینا جون دختر خوشگل عمو مجید در کنار هفت سین محبت

سپهر و آرمان خوشگلم کنار هفت سین مامان شهناز ... دوتا عشق آسمونی من عیدتون مبارکمحبت

سپهر و سلین نازم ...در اولین عیدشونمحبت عیدتون مبارک فسقلی های بامزهبوس

سپهر و نیایش نازم ... ایشالا 120 بهار دیگه رو هم ببینید عزیزای دلم

سپهر قشنگم و فرحناز جون... 

اینم شما و هفت سین مامان شهناز ...

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آرمانمامان آرمان
11 اردیبهشت 97 20:15
ای جانم عشق کوچولوی خاله زری خیلی دوست دارم چه خوب که امسال سال نو ما یه سین خوشگل و دوستداشتنی کنار هفت سینمون داشتیم گل نازم انشالله که زیر سایه مامان و بابا هزار ساله بشی عسلکم