آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سپهر امید زندگی

9 ماه گذشت ... سلام به ده ماهگی....

1396/12/26 17:48
نویسنده : مامان سپهر
3,100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم ... 

تو این تکاپو و شلوغ پلوغی آخر سال من همه هواسم به تو هست و بس... این روزا دارن به سرعت سپری میشن و من واهمه دارم نکنه حتی به قدر چشم برهم زدنی حرکات و شیرین زبونی های  تو رو از دست بدم ... به یه چشم به هم زدن 9 ماه گذشت و من واقعا تعجب میکنم این 9 ماه چجوری اینقدر تند گذشت ... وای ازون 9 ماهی که توی دل مامانی بودی و انگار 9 سال گذشت ... این 9 ماه کجا و اون 9 ماه کجا ؟؟؟

تولدت مبارک پسر شیرینم ... 9 ماهگیت مبارک باشه به من و همه کسایی که با اومدنت کلی شور ونشاط بخشیدی به زندگی شون ... 

خیلی دوستت دارم زندگیم ، همه وجودم تو تمام آرامش منی بغل... 

چه خوب که من مامانت هستم و این حس قشنگ و شیرین رو به رخ تمام دنیا میکشم ... چه خوب که من مامانت هستم و تو این روزا با زبان شیرین و لحنی دلبرانه صدام میکنی ماما ... جان منی شیرین ترینم ...

 به ده ماهگی خوش اومدی ماه من ... 


پسندها (3)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
29 اسفند 96 8:32
ده ماهگیت مبارک عزیزم😙
مامان سپهر
پاسخ
ممنونم مامان صدرا جون  
مامان شهناز
2 اردیبهشت 97 18:33
ده ماهگیت مبارک زندگیم انشاالله صدوبیست ساله بشی عزیز دلم خداروشاکرم برای داشتن دسته گلیهمچون شما
مامان سپهر
پاسخ
مرسی مامان جون ...ایشالا همیشه سالم باشی و بزرگ شدنم رو ببینی ...
خاله ملی
2 اردیبهشت 97 18:34
تولدت مبارک عششششششقق جان. و چه خوب و شیرین و لذت بخش که من خاله ملی دوتا عشق هستم. 😚😚😚
مامان سپهر
پاسخ
چه خوب و شیرین و لذت بخش که سپهری دو تا خاله عشق داره ...محبت
مامان آرمانمامان آرمان
11 اردیبهشت 97 20:18
ای جوووونم عسلم ده ماهگیت مبارک نازنین گل پسر ❤❤❤فدای شکلت بشم چقدر تو شیرینی