آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سپهر امید زندگی

شش ماهگیت مبارک دردونه قشنگم ...

1396/9/26 15:27
نویسنده : مامان سپهر
378 بازدید
اشتراک گذاری

نیم سال بی نظیر به شادمانی گذشت ... روزهایی که وقتی بهشون فکر میکنم جز برکت و شادی برامون نداشته و همه اینها به  خاطر وجودتوست نازنینم ... 

این روزا خیلی زیاد بازیگوش شدی و دیگه خوابوندن شما یکمی مشکل شده ... نشستن رو خیلی خوب یاد گرفتی و به شدت به مو علاقه داریشاکی مدام موهای من بیچاره تو دستای قشنگته ... 

مامانی دیگه یک هفته اس که بهت غذای کمکی میده ... فرنی و سوپ و حریره بادوم ... خداروشکر که اصلا بد غذا نیستی و همه غذا ها رو دوست داری... نوش جونت پسر قشنگم ...

امروز هم واکسن 6 ماهگی رو برات زدیم .

اومدن خاله زهرا و آرمان جون بود یکمی تونست ناراحتی مو بابت بیقراری شما از زدن واکسن کم کنه ... خلاصه که با وجود اینکه واکسن زدی و یکمی تب داری بازم خیلی خوش اخلاق بودی و حسابی تو بغل خاله جون کیف کردی.

خیلی زیاد دوست دارم فرشته من ... همیشه شاداب و سلامت بمونی محبت

این عکس رو همین امروز گرفتم . فدات بشم زندگیم که با وجو اینکه واکسن زدی بازم اینقدر خوش اخلاقیبغل

اینم شما و آرمان جون ه خیلی دوست نداشت عکس بگیره خندونک

این سرهمی خوشگل هم کادوی خاله جون هست که خیلی هم به شما میاد ... دست خاله جون درد نکنه محبت

دوستت دارم فرشته قشنگم ... 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله ملی
5 دی 96 22:16
الهی من فدای شما بشم قلب خاله.. خوشبحال خاله زری جون که اومد و شما و مامانی رو دید حسابی دلم واستون تنگ شده . الهی بمیرم واست که با اینکه واکسن زدی بازم اینقدر خوش اخلاقی و میخندی عاشقتم . مرسی از مامان مهدیه که وبلاگو مینویسه😙
مامان سپهر
پاسخ
 خاله ملی مهربون عاشقتم ... واقعا حیف که از شما اینقدر دوریم ... ولی همیشه تو قلب و جونمون بودین و هستین ...محبت
مامان آرمانمامان آرمان
4 بهمن 96 0:09
الهی من فدای خنده شیرینت بشم عزیز دلم وقتی اومدم پیشت انگار تموم زندگی رو بهم داده بودن وجود تو مایه خوشبختی همه هست شش ماهگیت مبارک عزیزم خیلی در کنارتون به ما خوش گذشت آرمانی هم حسابی از کادو های خوشگلی که خاله جون واسش خریده بود خوشحال شد حیف که خیلی زود لحظات با شما بودن گذشت قندک من