آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

سپهر امید زندگی

بدون عنوان

1396/5/25 17:13
نویسنده : مامان سپهر
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان دلم ... 

این روزا همش فکر می کنم چقدر به وجود تو نیاز دارم ... حالا فکر که میکنم می بینم که چقدر قبل تر ها وقتی شما نبودی ، زندگی من و بابایی خالی بود ... با وجود همه عشقی که به هم داشتیم باز هم جای خالی یه فرشته تو زندگی مون به چشم می خورد . 

شاهزاده کوچولوی من به زندگی مون خوش اومدی .قدمت بر سر چشمای من و بابایی ... فقط خدا میدونه که با اومدنت چه کردی با دلامون...

اینجا تو بیست و چهار روزه که با مایی و اینقدر شوق داشتنت وجودمو پر کرده که نفهمیدم چجوری به این عدد رسیدیم... 

امروز از صمیم قلبم خدا رو شکر می کنم که فرشته زیبا و دوست داشتنی اش رو بهمون سپرده...

داشتم به عکسای قشنگت نگاه میکردم و لذت می بردم از داشتنت... حالا تو رو هم تو این لذت سهیم میکنم ... چند تا عکس از این روزا میذارم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)