آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

سپهر امید زندگی

روزمره گی های زیبا با گل پسر...

1397/5/10 0:19
نویسنده : مامان سپهر
400 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز از همین روزایی که من و تو با هم عشق بازی می کنیم و تو دلبرانه تمام وجود من رو غرق در شادی میکنی ... مگه میشه دلبری چون تو رو در کنار خود داشت و غمگین بود ... دوستت دارم تمام  هستی من ... سپهر شیرینمبغلمحبتبغل 

جان شیرینم ... تو فقط بخند ... وقتی می خندی فراموش میکنم تمام نا ملایمتهای این روزگار سختِ سختِ سخت را ...

اینجا منطقه امن و پناهگاه  گل پسره ... به لطف ایشون هر روز یه دونه ازین گوگولیای پرده نابود میشه .عزیز دلم فکر کنم ازونا باشی که اعتقاد داری زیبایی در سادگیه ... خخخخخ همه رو یکی یکی داری میکَنی تا پرده خونه ساده بشهخندونک

واسه عکس انتخاباتی چطوره ... کاندیدای اینده ریاست جمهوری ... بهم رای می دین؟

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 مرداد 97 10:22
سپهر کوچولو حمایتت می کنیمخنده
مامان سپهر
پاسخ
خندونک ممنون
مامان آرمانمامان آرمان
27 شهریور 97 14:49
ای جااااانم الهی فدای خنده هات بشم سپهر نازنینم خیلی دوست دارم‌عزیزترینم‌ 😍😍😍😍
مامان سپهر
پاسخ
خاله جون قشنگم منم خیلی دوست دارم