آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سپهر امید زندگی

روزای بهاری قشنگمون ...

1397/2/20 13:53
نویسنده : مامان سپهر
298 بازدید
اشتراک گذاری

بهاره و بارون بهاری تقریبا هر روز داره می باره ... گل پسر منم که عاشق بارون و آب بازی ... کار منم شده هر روز شما رو ببرم تو حیاط یا با آب بارون بازی کنی اگه بارونم نبود خودم حیاط رو بشورم تا شما خوش خوشانت بشه و آب بازی کنی ...

آب بازی با آب بارون که از ناودون داره می ریزه ... فدای ذوق کردنت بشم من بغل

عاشق اینم هر روز باهات بازی کنم . ذوق کردن و از ته دل خندیدنت رو ببینم و قند توی دلم آب شه عزیز دلم :

دالی ...چشمک

خندونکنه

دیگه وقت ددر رفتنه ... پسر طلا مودب و موقر آماده بیرون رفتنه ... تشویقبای بای

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 خرداد 97 14:22
خنده هاشومحبت
مامان سپهر
پاسخ
آخ که این خنده ها تمام خستگی روز رو از تن هر مامانی بیرون میبره ... ایشالا همه بچه ها همیشه همینطوری بخندن از ته دل ...
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 97 15:11
بهارتون زیبا و پر از شادی❤❤😚😚😚
مامان سپهر
پاسخ
ممنون ... همچنین برای ما و کوچولوهای نازتون  
خاله ملی
6 خرداد 97 18:35
جان دلمممممم. الهی من قربون خنده های شیرینت بشم. وقتی اونجوری میخندی و ذوق میکنی که من میمیرم از ذوق. الهی که همیشه همینطور بخندی و دنیای شیرین و دوست داشتنی کودکی رو داشته باشی . قربون قد و بالای تو بشم من قلب من. مرسی از مامان مهدیه که دلنوشته های به این زیبایی رو ثبت میکنه .😙😙😙😙😙😙😙😍😍😍😍
خنده های شیرینت رو باهیچ چیز دنیا نمیشه عوض کرد 💖💖💖
سپهری=امید به زندگی
مامان سپهر
پاسخ
خاله جون ... مرسی که اینقدر پیام های قشنگ و دلگرم کننده میفرستی ... ممنون از دعای قشنگ و پر از مهرت ...الهی تو هم همیشه بخندی ... دوست دارم خاله قشنگم
دایی
11 خرداد 97 1:06
ای جونم . قربون خنده هاش . ولی فقط اون عکسه که خم شده از بین‌پاهاش عقب رو میبینه )خندونک
مامان سپهر
پاسخ
خندونک خخخخ آره واقعا ... کار هر روزشه