آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سپهر امید زندگی

10 ماه زیبا سپری شد ...

1397/1/29 15:21
نویسنده : مامان سپهر
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته دوست داشتنی من ...

وارد ماه یازدهم زندگیت شده و کم کم داره یک سالت میشه ... چقدر زود این 10 ماه گذشت ...هزار ماشالا پسرشیرینم ...

این روزا  دیگه خیلی خوب راه میری و حسابی تو راه رفتن پیشرفت کردی تشویق ... البته هنوزم بعضی وقتا یک کمی تعادلت به هم میخوره و تلپ میفتی زمین خنده .... خیلی مراقبتم ولی ببخشید که یه وقتایی از دستم در میره آسیب میبینی ... اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره چشمک

خودت خیلی دوست داری راه بری و من اصلا اصراری رو این موضوع ندارم ... مثلا دیروز رفته بودیم بیرون و اونقدر اصرار کردی تا بالاخره گذاشتمت رو زمین و 10 - 20 متری راه رفتی  چشمک 

دیگه اینکه جدیدا تا بابا از سر کار میاد به من نمیگی ببرمت دم در ... قربونت برم که خودت مستقل شدی و تند تند پله ها رو میری بالا و در رو باز میکنی و میری تو حیاط ... منم با کلی استرس بدو بدو میام دنبالت...

کلی کلمه جدید یاد گرفتی

بّـــَ  = با تشدید روی ( بـــ )  یعنی برگ ... وقتی این کلمه رو میگی حتما باید ببریمت پیش گلدونا یا توی حیاط پیش درخت ... عاشق برگ شدی عزیزم ...فدات بشم من که اینقدر طبیعت دوستی

با  = یعنی آب ... بعضی وقتا این کلمه رو مثل برگ تلفظ میکنی منتها بدون تشدید خنده 

دا = داغ ... از بس میری به بخاری دست میزنی و بهت میگیم داغه یاد گرفتی بگی داغ ... بعضی وقتا هم که بخاری خاموشه بهت میگم دست نزنی داغه ... اونوقته که شما یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم میکنی و دستت رو میزنی به بخاری و با یه لبخند شیرین بهم نگاه میکنی تا من بیام دنبالت و فرار کنی ... 

گُـــ = یعنی گل ... البته خیلی کم اینو میگی و ترجیح میدی به گل هم بگی برگ خندونک

مامّـــا = مامان 

بابّــــا = بابا

مَـــــــم = خوراکی ... وقتی شیر هم میخوای میگی ( مَــــــم ) یه وقتایی هم خلاصه اش میکنی و میگی ( مَــــــه)

سپهر قشنگ من ... خیلی دوستت دارم و بهت قول میدم تا وقتی هستم و بهم نیاز داری حسابی مراقبت باشم و از پیشت نرم ...

عاشقتم که با وجودت به زندگیمون رنگ دادی ... تمام زندگيم براى توست، تمام وجودم مال توست، دوستت دارم بى نهايت و از خداوند براى داشتنت هميشه شكرگزارم.

داری تلاش میکنی قدت برسه به برگ خندونکقربون قد و بالات برم من

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله ملی
2 اردیبهشت 97 18:16
قربون قدو بالای شما بشم من زندگیم... شیطون بلا شدیا حسابی. پسر خوشتیپ خاله. عشق خاله الهی که همیشه همینطوری بخندی و لبخند از روی صورت خوشگلت پاک نشه. همینجوری به شیطنتت ادامه بده😉😉😃😃😄 یواشکی بگم مامانیت و باباییت عاشق همه ی شیطنتهات هستن😄 ❤❤❤❤❤❤❤❤ قلب خاله ملی دوست دارم❤❤  
مامان سپهر
پاسخ
ممنون خاله جون ... سپهری با داشتن همچین خاله هایی مگه میشه شادنباشه ولبخند از رو لباش بره ...عاشقتم خاله مهربون ...محبت
مامان آرمانمامان آرمان
11 اردیبهشت 97 18:39
الهی بگردم شیطونک خاله فدای قد و بالای رعنات بشم من الهی فدات بشم که اینقدر باهوشی و زود زود کارهای زیاد یاد میگیری یعنی من عااااااشقتم ❤❤❤