آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

سپهر امید زندگی

روز مادر مبارک ...

1396/12/19 19:34
نویسنده : مامان سپهر
306 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شیرینم ... امروز روز مادره و من این حس ناب مادرانه رو مدیون توام ... بدون تو هیچ وقت نمیتونستم تا این اندازه خوشبختی رو احساس کنم... از تو ممنونم که این حس زیبا رو به من هدیه دادی ... تو شدی تمام دنیای من و من مادر  بودن رو تا ابد مدیون تو خواهم بود ... تو این روزهای شلوغ که مثل باد میگذره تمام سعی من اینه که تمام لحظه های معمولی زندگی رو برات تبدیل به لحظه هایی پر از شادی و خوشبختی کنم  تا دل کوچیکت همیشه شاد بمونه ...  سپهر نازنینم برای این همه خوشبختی که به ما دادی ازت ممنونم

 روزگار خیلی زود میگذره ...بیا شادی این روزهامون رو با همین چند دونه عکس ابدی کنیم  محبت

فدای قد و بالات که تازه یاد گرفتی بدون کمک بایستی ...

دوستت دارم تموم هستی من بغل

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
19 اسفند 96 23:29
روزتان مبارک عزیزم❤
مامان سپهر
پاسخ
ممنونم ... روز شما هم مبارک