آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

سپهر امید زندگی

هفت ماهگیت مبارک ماه من

1396/10/29 15:07
نویسنده : مامان سپهر
494 بازدید
اشتراک گذاری

میگن هفت ماهگی شیرین ترین سن بچه هاست...ولی برای من تو از همون وقتی تو دلم بودی شیرین ترین بودی و تا ابد هم می مونی...

شکر خدا رو برای تمام لحظه های قشنگ و برای اینکه سالم و شادی ... برای اینکه کنارمی ...شکر برای اینکه چراغ خونه ام شدی و زندگیمو روشن کردی... خدارو شکر که از بین این همه بالا و پایین زندگی ، دلم گرمه به اینکه تو رو دارم و همدم و مونس تمام لحظه هام شدی ...

هفت ماه به شیرینی گذشت ...

  

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان آرمانمامان آرمان
4 بهمن 96 0:19
خدایا شکرت که از وجود نازنینت هفت ماه میگذره خدا بهمون ببخشدت نازنینم با وجودت بهمون برکت دادی شکر خدا که اومدی تو زندگیمون دوست دارم عزیزم  مرسی مامان هنرمند کارت حرف نداره مثل همیشه بیسته❤❤❤👏👏👏👏👌👌👌
مامان سپهر
پاسخ
فدای تو خاله جون مهربون ...خدا همه فرشته های نازنین رو در پناه خودش حفظ کنه ... فرشته های زندگیمون ارمانی قشنگم و سپهر نازنین رو هم همینطور ... خودت اخر هنرمندایی آجی 
آجی هاناآجی هانا
9 بهمن 96 18:45
سلام .  ماشاالله گل پسرتون چه آقاست . خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنین و نظر بدید محبت
مامان سپهر
پاسخ
ممنون ... چشم با کمال میل چشمک
خاله ملی
30 بهمن 96 19:58
عشق من 7ماهگیت مبارک .قربون شکل ماهت بشم که 7ماهه با اومدنت کلی انرژی مثبت به هممون دادی. خیلی حیف که اینقدر از هم دوریم که فقط با فیلم و عکس میتونیم بزرگ شدنت رو ببنیم. مرسی از مامانی که اینقدر باذوق و سلیقه از شما عکس میگیره❤❤❤❤
مامان سپهر
پاسخ
آره آبجی جونم ... حیف که اینقدر دوریم ... جای شما عزیزای دلم همیشه تو قلبمونه... این حس خوب که تو عکسا هست از همین عشقی که تو قلبمه نشات میگیره ...عاشقتم  
مامان شهناز
30 بهمن 96 23:00
الهی فدای این هدیه اسمانی بشم خدا رو هزران بار شاکریم برا داشتن این چراغ زندگیت عزیزم
مامان سپهر
پاسخ
 فدای مامان شهناز قشنگ و مهربونم ... خیلی دوستت داریم محبت