آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

سپهر امید زندگی

رویش اولین مرواریدت مبارک پسر شیرینم ...

1396/9/8 0:11
نویسنده : مامان سپهر
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام مامان جون

منم منم سپهر جون

همون که بود بی دندون ...

بعد از 5 ماه و  9 روز ...

در آوردم یه دندون خندونک

پسر قشنگم در تاریخ سوم آذر 1396  اولین مروارید کوچولوی خوشگلت بیرون اومد و شما یه دندون خوشگل و کوچولو در آوردی ... این روزای آخر خیلی اذیت بودی و میدونم که خیلی سختی کشیدی فرشته من ... مبارکت باشه عزیز دلم ... ایشالا بقیه مرواریدای خوشگلت بدون درد و راحت بیرون بیاد بغل

 

اینم آش دندونی که عزیز جون زحمت کشید و پختمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرمانمامان آرمان
4 بهمن 96 0:02
عاااااشقتم سپهر خاله فدات شه مبارکت باشه گل پسر شیرینم الهی همیشه لبت با این مروارید های خوشگل خندون باشه عزیز دلم خیلی دوست دارم عشقم
مامان سپهر
پاسخ
منم دوست  دارم خاله جون مهربون و بی نظیرم محبت