آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

سپهر امید زندگی

روزای شیرین با تو بودن ...

1396/8/22 13:09
نویسنده : مامان سپهر
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته قشنگم...

 مدتی بود برات چیزی ننوشته‌ بودم.ببخش ... این روزا اینقدر بازیگوش شدی که خیلی کمتر از قبل میخوابی و بیشتر دوست داری بیدار باشی و من هم بیشتر وقتم با تو میگذره دردونه مامان ... درسته وقت کم میارم  و گاهی خیلی خسته میشم ، ولی وقتی به این فکر می کنم که تو رو دارم و لبخند قشنگت رو میبینم ، تمام خستگی از تنم بیرون میره ... پسر قشنگم واقعیت اینه که وقتی در طول روز میتونم بشینم و ساعتها نگاهت کنم و باهات وقت بگذرونم،دیگه هيچ نيرويى قدرتِ اينو نداره که ناراحتم كنه ... بودنت و حضورت قشنگترین  اتفاق زندگیمه ... اصلا باورم نمیشه که روزها اینقدر تند میگذره و 5ماهه که پا گذاشتی به زندگی مامانی و با خودت کلی شادی و برکت اوردی... 

این روزا یکمی شیطون شدی و حسابی داری تلاش میکنی سینه خیز بری ... یکمی هم موفق بودی ولی یه کوچولو که جلو میری زود خسته می شی و یه جور خیلی با مزه ای سرت رو میذاری روی زمین و استراحت میکنی و بعد از چند لحظه باز به تلاشت ادامه میدی بوسمحبت 

دیگه اینکه این روزا میتونی بدون کمک بشینی ولی خیلی زود خسته می شی عشق کوچولوی من ... تو غلت زدن هم حسابی مهارت پیدا کردی و دیگه باید خیلی مراقبت باشیم چون کل خونه رو غلت میزنی و از انجام این کار حسابی کیف میکنی فدات بشم من...تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)