آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سپهر امید زندگی

یه سورپرایز عالی...

1396/7/5 18:28
نویسنده : مامان سپهر
220 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مامان مرحمت ( عزیز جون ) واسه دیدن عمه جون رفت تهران خیلی تنها شدیم ... آخه شما حسابی به عزیز و بازی کردن باهاش عادت کردی . بابایی هم این روزا خیلی زیاد کار داره و بیشتر وقتش بیرون از خونه اس . راستش با یه حال بی حالی از خواب بیدار شدم و در تدارک صبحونه بودم که یه صداهایی اومد رفتم طرف در و با نا باوری دیدم مامان شهناز تو چهارچوب در واستاده و داره لبخند میزنه ... نمیدونی پسرک دلبندم اون لحظه چقدر برام شیرین و عزیز بود ... مامان شهناز واسه دیدن شماکلی راه رو از مشهد اومده بود و ممنونم ازت که تو هم با یه لبخند به شیرینی عسل ازش استقبال کردی...

خلاصه بگم با اینکه روزای کمی پیشمون بود ولی به اندازه دنیا خوشحال بودم...این چند روز حسابی خودتو واسه مامان شهناز لوس کردی مثلا وقتی تو بغل من بودی و دلت نمیخواست بخوابی با یه حالت شیرین و مظلومانه به مامان شهناز نگاه میکردی و کاملا مطمئن بودی که این نگاه جواب میده و مامان شهناز هم شما رو بغل میکنه...

 اینم چند تا عکس از حال و هوای این روزااااا...

این لباس خوشگل رو خاله زری فرستاده.چقدر هم به شما میاد گل پسرم ... دستت درد نکنه خاله جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)