آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سپهر امید زندگی

من یه نی نی کوچولوی سه ماهه ام ...

1396/6/22 18:22
نویسنده : مامان سپهر
145 بازدید
اشتراک گذاری

من یه نی نی  ناز 3 ماهه ام که میخوام چند کلمه ای با مامانی و بابایی حرف بزنم

مامان  گلم ..میدونم که 9 ماه زحمت کشیدی و منو با جون و دل حمل کردی ، میدونم عاشق منی ..اما این عشقت دلیل نمیشه وقتی منو بغل میگیری با دستات هی ورزم بدی ..بخدا من استخوانام نرمه ، هنوز غضروفه ..خوب له میشم ..هی منو میچلونی که چی بشه. دوست دارم به عادت 9 ماه صدای قلبت رو بشنوم اما دوست ندارم تنم درد بگیره اونوقت نتونم چیزی بگم ، بعد مجبور بشم گریه و ونگ ونگ کنم ...تو هم هی عرق نعنا و نبات بریزی به حلقم چون فکر میکنی دلم درد میکنه و شیرت برام سنگین بوده شاکی

باباای مهربونم ، میدونم برات عزیزم و وقتی از سرکار میای بی صبرانه میدوی طرف من تا باهام بازی کنی .. اما پوست من مثل برگ گل می مونه .چرا هی با اون صورت مردونت که سر ریش و سیبیلت هم زده بیرون مثل سمباده توی سر و صورت من میکشی و منو هی ماچ می کنی غمگین... بعد اگه لپام خشکی بزنه و دون دون بشه به مامانم میگی.. خانوم لپ این بچه چرب کن ، به هوا حساسیت داره ... نخیرم ..برای هوا نیست . برای اون ماچای آبداریه که می کنی .. لباتو مثل بادکش میذاری روی لپای منو هی تالاپ تالاپ ماچ میکنی و تف میمالی ...

مامان جونم ، وقتی منوپوشک میکنی من همه کارامو اون تو انجام میدم .حالا درسته که میتونی چند ساعت یکبار منو عوض کنی اما توروخدا منو زود زود عوضم کن ...

وقتایی که نی نی خوبی بودم و فقط کار کوچولو کردم و خواستی عوضم کنی ، منو با دستمال مرطوب خالی پاک نکن . اگه یک کمی آب بریزی، هم تمیز تره هم من بیچاره خنک میشم... 

بابا خان.. وقتایی که من احتیاج به تعویض پوشک دارم .. حتی اگه مامان هم می تونه این کار رو انجام بده اشکالی نداره که تو این کار رو انجام بدی ..تازشم من کلی کیف می کنم چون می فهمم که تو هم منو خیلی دوست داری .. اگه کار کثیفیه برای مامان هم کثیفه  سکوت

 مامانی ..بعد از شیر خوردنم اگه میخوای کمکم کنی .. هی منو مثل گوشت قربونی این دست و اون دست نکن .. آخه همون فسقله شیری رو هم که خوردم پس میزنم ! میخوای آروغ منو بگیری لازم نیست دستت رو مثل گوشت کوب بکوبی پشتم.. آروم آروم هم که دستات رو بکشی پشتم هم اون کارو انجام میدم !

بابایی ، من خیلی کوچولو ام ! استخون بندیم هنوز شله و شکل نگرفته ..چرا هی منو از مچ دستام مثل فنر میکشی بالا...اگه کتفم از جا در بره میخوای چی کار کنی ...چرا هی منو مثل توپ بسکتبال پرت می کنی بالا ... چرا هی لپای من بیچاره رو میکشی ؟گریه

مامان جونم .. بابا جونم ، هی بالای سر من و توی گوشای ظریف من صداتونو بلند نکنید ... من بیچاره تازه از یک محیط بسته و آروم که توش شناور بودم اومدم بیرون . به این همه سر و صدا و قیل و قال عادت ندارم ..

والا بخدا گناه دارم ..آخه من یه نی نی 3 ماهه کوچولوام ...!چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ملی
28 شهریور 96 21:39
الهی من دورت بگردم عشق خاله ملی . من فدای شما بشم خوب خاله جونی شما ماشالا هزار ماشالا اینقدر ناز و خوشگل و دلبر و خوردنی هستی که آدم هی دوست داره بوست کنه قلب خاله.😉من فدای شما بشم الهی حیف که ازت دورم خاله جونی و حسابی دلتنگ خودت و شیرینکاری هات زندگی من . یه تشکر خیلی ویژه از مامانی باید بکنیم واسه این عکسای خوشگل و هنرمندانه ای که از گل پسرمون میگره. مرسی مامان مهدیه ی خوشگل و هنرمند😙
خاله زری
31 شهریور 96 15:30
الهی من فدات شم قربونت برم کوچولوی من آخه اینقدر شیرین هم مگه داریم