آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

سپهر امید زندگی

دوماهگیت مبارک فرشته زیبای من

1396/6/11 15:31
نویسنده : مامان سپهر
6,939 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زیبای من ... امروز به تاریخ بیست و چهارم مرداد 1395 دو ماه از بودنت در کنارم میگذره ... دو ماه پیش تو همچین روزی تو اومدی و آرامش بخش روح و روانم شدی و از اون روز به بعد دنیا برای من زیبا تر شد ... شیرین ترینم واقعا نمیدونم به چه زبونی باید بابت همه خوشبختی که با اومدنت به من ارزانی کردی ،سپاسگذارت باشم... زمانیکه اولین بار نگاهت کردم و چشمای قشنگت رو به روم باز کردی ، زیبا ترین لحظه عمرم بود ... دوستت دارم فرشته زیبای مامان محبت

این عکسا مربوط به دومین ماه زندگی توست ... پسرم چون امروز واکسن زدی و یه کوچولو تب داری نتونستم عکسای بهتری ازت بگیرم ... 

 

نازنین پسرم ، همین که تو را دارم ، بهترین هدیه ی دنیا را دارم ، دوستت دارم بغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ملی
28 شهریور 96 21:48
تولد دوماهگیت مبارک قلب خاله. الهی که سلامت و زیر سایه مامانی و بابایی بزرگ بشی عشق من و مامانی و بابایی و همه ی ما که عاشقت هستیم لحظه لحظه ی موفقیت هاو خنده ها و بزرگ شدنت رو ببینیم😘😘😘❤❤❤
مامان سپهر
پاسخ
فدای تو خاله خوشگل و مهربووووون ... این آقا سپهر خیلی زیاد به خاله جونش مدیونه ... ایشالا بزرگ شه و تمام زحمتای خاله جونشو جبران کنه ...