آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

سپهر امید زندگی

تولد یک فرشته

1396/4/21 11:02
نویسنده : مامان سپهر
168 بازدید
اشتراک گذاری

عشق نازنینم من (خاله زری ) فعلا واستون مینویسم تا بعدا که مامانی گلت سرش خلوت تر شد بتونه واستون بنویسه شما تو یه روز تقریبا گرم بهاری متولد شدی یه شکوفه بهاری دیگه وارد خونواده شد خیلی هیجان انگیز بود و البته با هزار خوشحالی و امید و استرس روز جالبی بود نگرانی و خوشحالی هر دو با هم یکی شده بود و خدا رو صد هزار مرتبه شکر که نتیجش یه فرشته نازنین بود دوستداشتنی ترین موجود

فرشته من این اولین عکسی بود که از شما به دستم رسید آخه من اون روز مشهد نبودم حالا مطمپنم که مامان جون واست همه رو تعریف میکنه

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله ملی
21 تیر 96 13:16
الهی من دورت بگردم نفس خاله. قربون شکل ماهت بشم . من عشقم . خیلی خوشحالم از اینکه یه فرشته کوچولوی نازنینی مثل شما وارد خونوادمون شد. الان من خاله ی دوتا جوجه ناز هستم و این برای من یعنی خوشبختی. خاله زری جون ممنون که زحمت کشیدی و این وبلاگ واسه سپهری درست کردی ان شالا مامانی سرش خلوت بشه و بتونه کلی خاطرات قشنگ از شما بنویسه نفس خاله. عاشقتم فرشته کوچولوی خاله😘😘😘😘😘😚😚